zaterdag 7 januari 2017

Pocket Letter Sketch #1


Hallo Allemaal,

Voor de allereerste keer ben ik de uitdaging aangegaan en heb ik een Pocket Letter gemaakt. Deze maand loopt er op de FB pagina Noor! Design Pocket Letters een challenge. Dan mag je aan de hand van een sketch een een Pocket Letter gaan maken. Heel erg handig vooral als je er voor het eerst een maakt. Dit is de mijne geworden.


En dit is de sketch.


Om een PL te maken heb je een mapje nodig waar je de ATC kaartje in kunt stoppen. Het papier dat ik heb gekozen komt uit Paper Bloc Dirty Pastels 6011/0504.


Deze heb ik gemat op de witte ATC kaartjes van Dutch Doobadoo.


Eerst heb ik het Dirty Pastels papier bestempeld met een rand uit stempelset Baroque Borders  410/0307 met embossingpoeder en daarna het papier op maat gesneden. 


Vervolgens de basis van de sketch gemaakt voor alle kaartjes en daarna de versiering aangebracht.


De kleine labeltjes linksboven en rechtsonder zijn gemaakt met Vintage Flourishes 6003/0062. 


  

De swirls komen van 6003/0014.


De grote stans in het midden is Blauw Ovaal 6002/0639. 


Daar zit een ovaal op, ook uit stempelset 6410/0307.


De tekststempels zijn van set 6410/0338 en de vlinders komen uit set 6410/0066. Heb je zin om mee te doen aan de Pocket Letter Challenge neem dan een kijkje op de FB pagina.



Succes Allemaal.
Liefs Judith

2 opmerkingen: