dinsdag 7 februari 2017

lovely Vintage

Hallo allemaal,

deze keer een echte  vintage kaart.


De basis heb ik gemaakt van blauw en wit cardstock met daarop het mooie designpapier dirty pastels (6011/0504).


 Het plaatje heb ik geplakt in de prachtige vierkante vlindermal (6002/0630).

6011/0504 Paper bloc Dirty Pastels

 Deze heb ik in wit uitgestanst en op de blauwe basis geplakt. De blauwe vlindertjes (6003/0033) heb ik er met 3D tape opgeplakt.

6003/0033 Vintage Flourishes 2 Vlinders

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren, groetjes

5 opmerkingen:

  1. Prachtig! Zo mooi met de zachte kleurtjes. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat is dit prachtig zeg. Heel erg mooi gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dag Miranda,
    Zoals weerom een prachtige kaart.
    Mvg Gina

    BeantwoordenVerwijderen