maandag 6 maart 2017

Adorable baby Boy

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik voor een jongens babykaart / hanger. Met het stansbloc La Vie est Belle - baby 6011/0384 kan je de leukste kaarten maken. Alles zit in dit papierblok, plaatjes, designpapier, en diverse voorgestanste tekstjes en figuren.


Bij deze kaart die je kan hangen heb ik eerst een grote roset gemaakt door  vier stroken van ongeveer 7 cm te snijden en deze aan 1 kant te voorzien van een mooie rand. Deze stroken ga je dan rillen op 1 cm. Daarna vouw je de stroken om en om en plak je de uiteinden aan elkaar en maak je er een cirkel van. 

6011/0384 stansblok Baby

Deze cirkel plak je vast op een rondje van craftpapier zodat de roset niet weer losspringt. Vervolgens ga je het versieren. Ik heb eerst een cirkel van het designppapier gestanst op een kleinere maat dan de roset. Hierop heb ik een doily geplakt en daar weer een designpapiertje op. Daarna heb ik er een plaatje opgeplakt die ook in het blok zit.


De bingokaartjes en de tekstjes zitten voorgestanst in het blok. Samen met nog een aantal bloemen blaadjes,  gestanst met de blaadjesstans autumn 6002/0580 heb ik het versierd. Onderaan heb ik nog een witte strik en een lintje met kraaltjes geplakt.

6002/0580 Autumn herfst bladeren

Tot volgende week!

1 opmerking: