donderdag 30 maart 2017

Congratulations

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een nieuwe creatie voor jullie.


Ik heb weer eens gebruik gemaakt van het prachtige design papier "Lavendel".  Deze keer uit het pakketje A4 vellen. Echt schitterend papier. Ik houd wel van deze kleuren.

Noor! Design - Paperpad A4 - Lavendel

Voor mijn kaart heb ik een Dutch Doobadoo shape art mal gebruikt, de Rose. Bovenin heb ik de randmal vlinder door midden geknipt en tussen het kaart karton geschoven. Hierop heb ik zelf pareltjes gemaakt met de Dutch Pearl pen Lilac.

Noor! Design - Blauwe mal - Rand vlinder

Het plaatje heb ik gemat op de mooie ovaal van Noor! Design.

Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk

Hierop heb ik een tekst gebruikt uit de serie Sending Messages van Noor! Design. Ik heb dit gestempeld met Versafine "Smokey Gray".

Noor! Design - Clear stamps - Banner text

In het midden heb ik nog een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gedaan. Aan de linkerkant heb ik het mooie vogelkooitje uit de serie Little Happiness van Noor! Design geplakt.

Noor! Design - Little Happiness - Vogelkooi

Onder het bloementoefje heb ik nog een vintage flourishes "Swirls" van Noor! Design gebruikt.

Noor! Design - Vintage Flourishes - Swirls/takjes

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !



1 opmerking: