maandag 27 maart 2017

Flowers

Hallo allemaal,

Vandaag van mij een kaart met veel wit. Ik vind dit altijd lekker licht en fris overkomen.


Op de basis heb ik het designpapier Carpe Diem 6011/0518 geplakt. Daar tussen heb ik diverse stansjes verwerkt. Links zie je een stukje van de mooie ovalen stans, 6002/0639. En in de rechterbovenhoek zit de leuke en handige hoekmal van  de vlinders 6002/0764 verwerkt achter een stukje designpapier.

6002/0764 Blauw Hoek vlinders6002/0639 Blauw Ovaal sierlijk

Achter het afdrukje zie je ook nog de mooie ronde stans 6002/0783. Zo zie je dat je ook rustig een gedeelte van een stans kan verwerken.


En zie je dat leuke stansje van het blauwe druifje? Die vind ik zo leuk. Ik heb het 2 x uitgestanst. 1 keer uit groen en 1 keer uit blauw. Je snapt het al, de blauwe heb ik ontdaan van de blaadjes en steeltje en op de gehele groene stans geplakt. Met wat witte stipjes erop, en het bolletje bruin vind ik hem helemaal leuk !

6011/0518 Paper bloc Carpe Diem

Het inkleuren van de afbeelding heb ik gedaan met de Watermarkers van Winsor & Newton.
Wat een fijn kleurmiddel, en lekker veel pigment. Je kan ze rechtstreeks uit de stift gebruiken maar ook punt op punt, of eerst wat kleur op een sheet aanbrengen, naja mogelijkheden te over.

Groetjes,

0 reacties:

Een reactie posten