donderdag 2 maart 2017

For you ....

Goedemorgen allemaal,

Ik ben weer aan de slag gegaan met het prachtige papier "Dirty Pastels". Ik houd van deze vintage kleuren !


Ik heb hierbij de nieuwe Dutch Doobadoo Card Art mal "Fold Ornament" gebruikt. De basis heb ik met oud roze karton gemaakt. De randen heb ik gedistressed en bewerkt met een beetje witte Gesso.

6011/0504 Paper bloc Dirty Pastels

In het midden van de kaart heb ik eerst een papieren kleedje gemaakt met de stans van Noor! Design. Hierop heb ik een stukje ribbelkarton gedaan, ook deze bewerkt met Gesso.

Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Doilie rond

Het plaatje is van HobbyVoordelig HV004, deze heb ik gemat op een ovale mal van Noor! Design.
Hieronder heb ik nog een stukje verbandgaas verwerkt. Links van het plaatje heb ik een paar takjes gemaakt met een mal van Bille.De bloemen zijn uit de serie Crafty Coctail van Noor! Design.

Noor! Design - Stamp + Stencil - Crafty Cocktail Flowers 2

Ik heb deze bloemen eerst gestanst en nadien bestempeld met Versafine Smokey Gray. In het midden heb ik een plakparel gedaan. Aan de linkerkant heb ik de bingostempels van Noor! Design gebruikt, Alles is een heel klein beetje bewerkt met witte Gesso. Ik vind zelf dat het de kleuren wat zachter maakt ... maar dat is mijn mening.


De voorkant heb ik simpel gehouden. De kaart sluit met organza lint. Aan de rechterkant heb ik een paar paper laser art vlinders van Dutch Doobadoo geplakt.Op de vlinders heb ik enkele plakparels gedaan, ook tussen beide vlinders in.

Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Ovaal + Poinsettia

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje, een heel fijn weekend toegewenst en tot de volgende keer !

2 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden met die zachte kleurtjes! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Astrid ! De bloemen zijn heel mooi werk er ook zo graag mee kleed je kaart volledig zelfgemaakte bloempjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen