dinsdag 28 maart 2017

Friendship

Dag lieve allemaal,

Daar ben ik weer met een kaartje. Het patroon van deze kaart heeft in het laatste Noor! Design magazine gestaan. Vond hem zo leuk dat ik hem nog een keer gemaakt heb.


Het designpapier komt uit de Noor! Design set Carpe Diem gecombineerd met wit linnenkarton van Joy!Crafts. Het plaatje komt uit de Noor & Zo Cardkit van januari.


Op de kaart heb ik een toef met zelfgemaakte bloemen verwerkt. Deze heb ik gemaakt met de Crafty Cocktail stans- en stempelset. Hoe ik dit gedaan heb zie je in dit filmpje:


Ik laat in dit filmpje zien hoe je werkt met deze Noor! Design set:


Rechts op de kaart heb ik nog een label gemaakt met daarop een vriendschapstekst gestempeld met de Noor! Design Friendship set. 


Ook hier weer een paar vellum bloemen op verwerkt. Zowel op de bloemen als op de randmallen heb ik zelf parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearlpen. Deze is verkrijgbaar in heel veel leuke kleurtjes.


En nog even een close up van de bloemen. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. Kijk gezellig het filmpje, ik laat daarin meer zien dan alleen deze bloemen. Ook de handige Joy!Crafts Baby Trouvaille komt hierin aan bod.

Een fijne dag gewenst allemaal en tot de volgende keer!

   

2 opmerkingen: