dinsdag 14 maart 2017

Hiep Hiep Hoera


Hallo allemaal,

Afgelopen donderdag mocht ik een workshop geven, kaarten maken met de artikelen van Noor! Design bij Gerda's hobbyshop in Barneveld. Het was super leuk om te doen met allemaal gezellige dames, o.a. deze kaart hebben we gemaakt.


De basis heb ik gemaakt van blauw en wit cardstock met daarop het mooie dirty pastel designpapier (6011/0504).


Als je de kaart opent komt de tekst te voor schijn, dit stempel alfabet is van Joy!Crafts.

6011/0504 Paper bloc Dirty Pastels

Het mooie rozen papier komt uit het designpapier pakket dirty pastels (6011/0504).


Deze bloemen heb ik uit de restjes designpapier gestanst met de bloemenstansset (6002/0771).

6002/0771 Floral Flourishes Bloemen 3st

 In het midden heb ik een pareltje geplakt.


In de hoek heb ik die mooie vlinderhoekmal (6002/0764) gebruikt.  Ideaal om voor op je hoek te gebruiken! 

6002/0764 Blauw Hoek vlinders

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren, 
groetjes

2 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden Miranda! Jammer genoeg kon ik niet bij de workshop zijn, misschien een volgend keer?! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen