maandag 13 maart 2017

Home is where the ocean is

Wat ben ik toch blij met de nieuwe aanvulling van de Under the sea artikelen. Ik vind dit altijd een geweldig thema !


Zo heb ik er deze kaart mee gemaakt. Eerst heb ik de shape art voorzien van diverse laagjes designpapier 6011/0514. Daar tussen heb ik de doily 6002/0478 van kraft geplakt.


Achter de afbeelding, die ik met de Winsor & Newton watermarkers heb gekleurd, zit de mooie blauwe stans oval sierlijk 6002/ 0639. Rechts heb ik een vlag gemaakt van een soort sate stokje met daaraan een banner met tekst.


Aan de rechterkant van de kaart heb ik het hekje 6002/0653 geplakt met de groene  zeewier 6002/0654 en de schelpjes 6002/0653 erbij.


En het bordje, ik vind hem zo leuk! Deze heb ik ook uit kraft gestanst en voorzien met wat stikkertjes van de tekst ocean. Het hangende bordje, de schelpjes en het hekje zitten samen in de verpakking
van de Under the sea serie 

6002/0653 Under the Sea Schelpen, tekstbord en hek

Het was voor mij weer een feestje deze kaart te maken, en er zullen er vast nog meer gaan volgen met dit thema ;)


1 opmerking: