donderdag 9 maart 2017

Noor! Design Deemo - Devo

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een nieuwe creatie zien waarbij ik het prachtige papier "Carpe Diem" van Noor! Design gebruikt.


Als basis heb ik de Dutch Card art "Bottle label 2" gebruikt. Ik heb eerst de label uit wit karton gesneden en vervolgens het design papier erop.

Noor! Design - Paperpad Carpe Diem A4

Links boven heb ik het hartje van Noor! Design schuin neergelegd. Het middelste gedeelte is bewerkt met design papier.Hierna heb ik een stukje ribbelkarton opgeplakt. Deze heb ik uiteraard weer bewerkt met Gesso. Hierop weer een stukje design papier, waarachter nog een stukje verbandgaas verwerkt is.

Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Blauwe mal - Open Hart met vlinder

 Hierop heb ik nog een sending messages postmark van Noor! Design gestempeld. Aan de rechterkant heb ik een strik gemaakt van wit organza, hierop nog een strike van touw. Het plaatje heb ik gemat op een ovale mal van Noor! Design. Deze heb ik liggend gebruikt.

Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Ovaal + Poinsettia

De takjes onder het bloementoefje is een vintage flourishes van Noor! Design.

Noor! Design - Vintage Flourishes - Leaf 1

Rechtsonder heb ik nog een paar plakparels gedaan. Boven op het hart heb ik nog een paar hartjes van Dutch Cardboard art gedaan. Deze fleshanger neem ik a.s. zaterdag mee naar Devo in Sneek, waar ik weer een demo mag gaan geven.



Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

2 opmerkingen: