woensdag 22 maart 2017

Noor! Design Demo - Gerda's Hobbyshop

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik a.s. zaterdag 25 maart bij me heb bij Gerda's Hobbyshop in Putten. Ik mag daar een demo geven met de mooie materialen van Noor! Design.


Ik heb voor deze kaart mooie nieuwe stencils gebruikt zoals het mooie ronde stencil 6002/0783.


Ook de rand 6002/0784 is schitterend om te gebruiken.

6002/0700 One of a Kind Lente

De mooie libelle en de tekst komen uit de One of a kind 6002/0700


Achter de kikker 6002/0670 van JoyCrafts heb ik het malletje little hapiness 6003/3001 gebruikt.


Ik heb van deze kaart een schuine easelkaart gemaakt.


Jullie kunnen Gerda's Hobbyshop vinden aan de Molenstraat 6 in Putten. 

6002/0783 Blauw  Bloemcirkel

Jullie kunnen mij daar vinden vanaf 10.00 uur tot en met 16.00 uur. Komen jullie gezellig zaterdag naar Gerda's Hobbyshop.?

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Ineke, jammer genoeg kan ik zaterdag niet naar Putten komen maar ik wens je veel plezier daar! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart en lief plaatje. en er is ook zo veel moois verder te zien op de kaart.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Ineke! Ik heb gisteren toevallig ook dat knipvel gekocht met de kikkermallen! Wat kan je hier leuke vrolijke voorjaarskaarten mee maken!
    Veel plezier zaterdag. Misschien dat ik wel even bij Marjan vd Wiel in Delft langs ga. Is ietsje dichterbij haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen