dinsdag 21 maart 2017

Noor! Design Demo - Noor & Zo


Hallo allemaal,

zaterdag 25 maart mag ik een demo geven met de mooie producten van Noor! Design bij Noor & Zo in Waspik. Het is van 10.00-16.00, kom je ook?



De basis heb ik gemaakt van groen en geel cardstock en een mal van Dutch Doobadoo voor de mooie vorm van deze kaart.


Ik vind hem zo mooi die ovale bloemen stans van Noor design(6002/0773). 

6002/0773 Noor! No End Stansmal Ovaal

Ik heb hem in wit uitgestanst en gemat op geel.


 In het midden van dezelfde stans(6002/0773) zitten wat bijpassende kleine bloemetjes, deze heb ik uitgestanst in het geel en de blaadjes in groen. Midden op een pareltje en dan krijg je dit leuke resultaat.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie zaterdag tijdens de demo bij Noor & Zo in Waspik.

Groetjes

1 opmerking: