donderdag 23 maart 2017

Shine like teh Stars

Goedemorgen allemaal,

Vandaag heb ik weer een nieuwe creatie voor jullie. Ik heb deze keer het schitterende Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Little Miracles gebruikt.


Ik heb de Card art mal "Emmer" van Dutch Doobadoo als basis gebruikt. Ik heb er een luieremmer van gemaakt, dit idee had ik gelijk al in mijn hoofd en gelukkig had ik nog een kleine luier liggen. Linksboven heb ik een klein papieren kleedje gedaan. Het plaatje heb ik gemat op een vierkante mal van Noor! Design. De takjes onder het bloementoefje hoort bij deze mal.

Joy! Crafts - Noor! Design - Vierkant met franse lelie (4st)

Het slabbetje komt uit de serie One of a Kind "Baby".

Noor! Design - One of a Kind - Baby

Het geëmboste gedeelte heb ik geschuurd met een schuurblokje van Joy! Crafts. Zo krijg je een mooi lichter effect. Hierop heb ik een paar klein plakparels gedaan. Rechts heb ik een labeltje gehangen, de bingo kaartjes, plaatje, banner en label zitten allemaal in het stansblok, dus je bent in 1 x klaar.

Noor! Design - Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Little Miracles

De onderkant van de emmer heb ik dicht geplakt. Ik hoop dat ik jullie met mijn luieremmer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

0 reacties:

Een reactie posten