zondag 26 maart 2017

Welkom hier vandaag heb ik een vintage kaartje gemaakt.


Met het prachtige design papier van Noor! Dirty Pastels - 6011/0504.


Heerlijke zachte tinten heeft dit design papier. Aan de zijkanten van het kaartje zien jullie een no end border mal. Het mooie van deze mal is dat het aan je papier blijft zitten en hem zolang kan maken wat je wilt door hem telkens te verleggen.


Noor! Design - No End Borders - bloemen - 6002/0663 en Noor! Design - Floral Flourishes - Bloemen 3st - 6002/0771. Deze zie je in het midden van het kaartje. Ik heb er de leuke bloemen toef  mee gemaakt.

 

Het poezen vintage plaatje komt uit Noor! design Animal Greetings - 6013/0341. Onder de bloemen zit nog een stukje Dutch soft board. Ik heb hem blank gehouden maar dit kan je ook heel goed zelf met bv distress inkt op kleur maken wat je wilt.  Dutch Doobadoo - Softboard Dots 478.007.009.


Dit was weer mijn kaartje voor vandaag. Ik hoop dat je inspiratie heb opgedaan bij het zien van dit kaartje. 

Nog geen plannen voor vandaag? In de Bress te Breda is vandaag nog een gezellige hobby crea beurs. We zijn er van 10:00u tot 17:00u. Nieuwe inslag te Breda
Misschien zien we elkaar nog vandaag.

Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, 


1 opmerking: