vrijdag 26 mei 2017

Tutorial - Bankje



Goedemorgen Noor-vriendinnen!

Voor vandaag heb ik een tutorial gemaakt met het alom bekende bankje van Noor ( 6002/0191).

Het idee ontstond toen ik een wijnverpakking ontving, met een mooie hout print.
  
Het karton was mooi stevig en ik heb er 2x het bankje mee uit gestanst.

Dat gaat heel gemakkelijk. De Noor stansen zijn ook prima te gebruiken met kurk, golfkarton of zelfs vilt.

Ik heb alle plankjes van het donkere hout losgesneden en voorzien van foamblokjes.

Vervolgens alles geduldig op de 2de lichtere stans bevestigd. Het resultaat is al leuk!


 In mijn voorraad-doos wist ik nog een aantal kleine brads te vinden met schroef-kop.
Daar heb ik de plankjes mee "vastgeschroefd".


Nu is het bankje klaar voor gebruik!

Fijn weekend!

4 opmerkingen:

  1. Super leuk en dank voor de uitleg! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee , ik heb het bankje nog niet maar na dit te zien wil ik zeker .
    groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! En wat je met verpakkingen al niet kan doen. Bedankt voor de leuke tip!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen