donderdag 29 juni 2017

It's a Girl

Goedemorgen allemaal,

Vandaag heb ik een geboortekaartje voor jullie. Natuurlijk met de nodige Noortjes. Ik heb hiervoor het schattige jurkje van Dutch Doobadoo card art mal gebruikt. Het broekje heb ik aan de achterkant van het jurkje vastgemaakt. Hiertussen heb ik een stukje tule gedaan. Aan de bovenkant langs de hals heb ik een klein stukje kant gebruikt.




De baby heb ik uitgesneden in de mooie ronde mal van Noor! Design. Deze mal heb ik eerst gestanst uit licht zalm kleurig karton en vervolgens gemat op bijpassende groen karton. Hierachter heb ik een stukje ribbelkarton gedaan en een papieren kleedje, het ribbelkarton heb ik weer bewerkt met gesso.

6002/0785 Blauw

Onder het bloementoefje heb ik verschillende takjes gebruikt, waaronder de vintage flourishes Swirl. Het woordje "It's a girl" is laser paper art van Dutch Doobadoo en deze heb ik bewerkt met distress inkt walnut stain.

6003/0061 Noor! design Cutting stencil Swirls/takjes

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

1 opmerking: