maandag 10 juli 2017

Doe jij mee met onze swap?

Goedemiddag dames,

ATC kaartjes maken blijf ik een leuke bezigheid vinden. En gelukkig ben ik niet de enige als ik zie hoeveel dames er iedere maand meedoen aan de Noor! Design swap.


Ik heb als basis witte ATC kaartjes genomen. Wist je dat we die ook verkopen van Dutch Doobadoo? Ze zitten verpakt per 50 stuks voor slechts € 3,50 en ze zijn verkrijgbaar in de kleuren wit, zwart en kraft. Handig als je vaak ATC kaartjes maakt.


Het cardstock op deze kaartjes komt uit de Noor! Design collectie Under the Sea. En de stempel is er 1 uit de Tropical Summer collectie. Hierop zitten allemaal leuke labels met thema vakantie!


Deze kaartjes zijn tevens mijn bijdrage aan de ATC swap bij Noor! Design voor de maand juli. Het thema is dit keer Summer Lovin.


Doe je ook gezellig mee?
Door op onderstaande afbeelding te klikken zie je hoe het in zijn werk gaat.


   


1 opmerking: