vrijdag 7 juli 2017

Nieuw DT lid - Monique Heinen

Hallo Allemaal,

Ik ben Monique Heinen, getrouwd met Marco en woon in Sittard. Samen hebben we 2 kinderen, Jarno (12) en Vroni (8). In mijn dagelijks leven ben ik werkzaam als Verzorgende IG in een Zorgcentrum voor ouderen, waar ik met plezier werk.

Op vele vlakken ben ik graag creatief bezig.
Door mijn schoonmoeder kwam ik voor de eerste keer in aanraking met kaarten maken. Daarna is bij mij vrij snel het virus overgeslagen. Wat ik inmiddels al 20 jaar met plezier doe. Verslavend, Jazeker! Echt noooooit aan beginnen! Neehh, echt geen moment spijt. Het is heerlijk, ontspannend en hoop dat ik het nog heel wat jaartjes kan en mag blijven doen.

Ik was dan ook blij verrast toen Jolanda me vroeg of ik voor vast wilde deelnemen aan het Noor! Design Team. Natuurlijk wil ik deze superleuke uitdaging aangaan en hoop dat ik jullie via dit blog kan inspireren met mijn  creaties.

Kerst is de mooiste tijd van het jaar, hoewel ik het liever lekker warm heb, krijg ik het niet koud van kerstkaartjes maken.

Ik ben daarom aan de slag gegaan met deze ontzettend gave kerst collectie.  


ik vind ze geweldig de Happy Holidays Elk 6002/077. 

6002/0778 Happy Holidays Elanden

Ze passen prachtig in dit winters tafereeltje. 


Het papier dat ik heb gebruikt komt van het Noor!Design Snowflake Kisses 6011/0526. De randen zijn bewerkt met een distresser. 

6011/0526 Paper bloc Snowflake kisses

Als achtergrond heb ik de Winter Wishes Landscape 6002/0697 gebruikt en deze bewerkt met versamark en embossingpoeder. De Happy Holidays Pine trees 6002/0777 zijn bewerkt met crackle paint. 



Het bedeltje bij de bloemen is de Xmas charms 6002/0779. De kaart verder afgemaakt met parels, bloemen en lint. Met een kwast heb ik witte inkt over de kaart gespat voor een sneeuweffect. Met een witte molotow marker zet ik dikkere sneeuwvlokken aan. 

6002/0779 Happy Holidays Kerstbedeltjes

Hoop jullie te inspireren met dit winters kaartje.

Lieve 
groetjes
Monique

16 opmerkingen:

  1. Hartelijk Gefeliciteerd met je deelname aan het DT team. Kijk uit naar je creaties, deze is al heel mooi! Groetjes en veel plezier, Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Monique!!!Wens je veel gezellig en leuk hobbyeziet bij Noor!!!Dat gaat zeker lukken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WT een leuke inkomen
    Veel succes en vooral veel plezier in het team

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd,wij blij want het is een prachtige creatie!!.
    Groetjes, Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes Monique en veel plezier bij het team.

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey zus. Ben trots op je. Eindelijk wordt je mooie werk gezien. Ga zo door.
    Luf joe❤ je zusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. navigate to this web-site this his comment is here get redirected here look at this web-site link

    BeantwoordenVerwijderen