donderdag 27 juli 2017

Summer


Hallo Allemaal,

Vandaag dit zomers kaartje op het blog. Ik wilde dit keer een mixed media kaart met een zomers accentje. Hiervoor heb ik papier met gesso bewerkt en laten drogen. Met distress inkt de achtergrond bewerkt. Spat water over het papier en dep dit droog. 



Met structuurpasta en een mask art stencil structuur op de achtergrond gemaakt. De bladeren uitgestanst en bewerkt met distressinkt. Hiervoor heb ik de  Vintage Flourishes 6003/0038 en de Leaves 6002/0332 bladeren gebruikt. Het witte blad is van Autumn Leaves 6002/0580. 

6002/0580 Autumn herfst bladeren

De tekst komt van Stempel Summer Holiday 6410/0027. Dit heb ik op zwart papier met versamark en witte embossingpoeder met de heattool laten smelten. Met lekkere felle kleuren bloemen erbij, wordt het een vrolijk geheel. De onderdelen heb ik bewerkt met crackle paint.


Voor de rest heb ik nog wat goudaccenten toegevoegd.


6003/0038 Vintage Flourishes blad 2

Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes 
Monique

0 reacties:

Een reactie posten