maandag 24 juli 2017

With Love

Hallo allemaal,

Vandaag een stempelkaart van mij. Ik vind de grasjes altijd erg leuk en ben er dan ook mee aan de slag gegaan.


Ik heb een witte label en een wit stempelpapier gebruikt en een stempelhulp. Als eerste heb ik de label kleur gegeven met distress inkt. Daarna heb ik van de label en de kaart het midden uitgerekend e heb deze in de stempelhulp gelegd. Eerst heb ik de kaart bestempeld en daarna de label. Zo lopen de grasjes mooi door.



Het label heb ik nog voorzien van een klein kraft labeltje en een tekstje  van de Sending messages serie. Vervolgens heb ik de label op de kaart geplakt en deze op een kraft kaart.

6003/0062 Vintage Flourishes Tags

Ow, en zie je de figuurtjes in de label? Dat heb ik gedaaan met een embossingfolder. Deze maak je wat vochtig en leg je de label met de distress inkt ertussen. Doe de folder dicht en doordat het water met de inkt gaat mengen krijg je de figuurtjes.


2 opmerkingen: