maandag 21 augustus 2017

Rudolph

Hallo allemaal,

Vandaag mocht ik jullie weer een creatie laten zien.  En ik ben alvast met de kerstkaarten bezig geweest, want ik wil niet alles in 1 keer moeten maken.


Langs de rand van de shape heb ik de randstans geplakt van de dennentakjes.  Deze is van de happy holiday`s serie 6002/0770, een hele mooie randmal. Je kan deze ook aan stukjes gebruiken tussen een toefje bloemen of anders versierselen.

6002/0770 Happy Holidays Rand dennentakjes

Op de groene basis heb ik eerst een deel blauw cardstock geplakt aan de bovenkant en op het onderste deel heb ik groen designpapier geplakt van de 6011/0532 believe in magic papier set.

6011/0532 Paper bloc Believe in the Magic

Daarna heb ik nog twee stroken wit cardstock gescheurd en over de stansjes van het winterlandschap geplakt. Dit winterlandschap heb ik gestanst met de 6002/0697 van de winter wishes collectie.


Onderaan nog wat besjes en bloemen en een label gestanst met de vintage flourishes 6003/0079
Die samen met een rode strik op de kaart zit en voorzien is van een tekst stempel.


En kijk nou, wie komt daar uit het bos lopen met een kerstboom op z`n schouders. Ja het is Rudolfje. Gemaakt met de Mon Ami 6002/0937. Het is toch zo n schatje.

6002/0697 Winter Wishes landschap

Groetjes,

2 opmerkingen: