zondag 10 september 2017

Mini Albums

Het is af, mijn mini-album over een dagje uit naar Mondo Verde in Landgraaf (Limburg).
En ik wil het graag met jullie delen. Vier zogenaamde tijdschriften in een tijdschriftenhouder en een mapje waar de plattegrond in zit.




Zo ziet het hele pakket er uit maar als alles netjes in de houder zit, zet je het zo in de boekenkast of geef je het ergens een leuk plaatsje.
Dit zijn de 4 zogenaamde tijdschriftjes.
 
Ook maar even een beetje van de inhoud. Hier heb ik de buitenkant van het tijdschriftje aangekleed met een afdruk van de camera op cardstock, ik heb hem uitgeknipt en een randje langs de stempel gemaakt met een fineliner, dat geeft net iets meer accent.



Op de achtergrond zit een stukje vellum, dat breekt de harde kleuren van de achtergrond. Verder wat stansjes uit de leuke stansenset van SCR@P. De tekst heb ik gemaakt met het alfabet stempelsetje, hebben jullie het al gezien? Er komt er nog 1 aan, zo leuk. 6004/0016 Stansen en Stempels Scrabble Ik kijk er echt naar uit.


Bij de foto's heb ik overal de randjes geschuurd en bewerkt met distress-inkt. Hier en daar heb ik een stukje washi-tape geplakt. De achtergrond van het album is bewerkt met inkt en diverse masks van
DDBD, Noor! Mixd-up  en Noor! Scr@p. 


De tekst schreef ik met de hand, ondanks mijn vreselijke, soms bijna onleesbare handschrift vind ik dat toch wel eens leuk.


Boekje 4 en tevens het laatste boekje van dit project.

En de achterkant van het geheel, ik heb hier de lay-out van de voorkant aangehouden van boekje 1 en weer een beetje zitten spelen met de stempel. 


Je ziet dat die dus op vele manieren te gebruiken is. 


Dit is het mapje met een zgn. Midora sluiting, ik heb er een beetje mijn eigen draai aangegeven anders werd het mapje te hoog. 


Dat kwam door de grootte van de plattegrond en die kon ik uiteraard niet kleiner maken. 

Zo ziet het mapje er aan de buitenkant uit. 


Hier zit de plattegrond er in.

En zo ziet het mapje er aan de binnenkant uit, ik heb een touwtje gebruikt i.p.v. een elastiekje, dat had ik helaas niet. 


Aan de achterkant heb ik nog een insteekhoesje gemaakt waar je eventueel je entree tickets of bonnetjes in kunt doen. Ik heb er 2 tickets in gemaakt met journaling er op.


Hier een paar foto's van de tijdschriftenhouder zelf, is hij niet leuk? Hij is 4x6" groot oftewel ongeveer 10,5 x 15 cm.  


De voorkant is leuk aangekleed en aan de zijkant heb ik de datum van ons dagje weg gemaakt met de peel&stick  mallen uit de SCR@P serie. Wie weet ga ik wel een hele serie maken zo in de tijdschriftenhouders. Eén van elk dagje weg! 





Groetjes,
Marjolijn

4 opmerkingen: