maandag 11 september 2017

Shadows of a thousand Years


Het is weer in aantocht Halloween! 

Dat ik gek ben op Halloween hoef ik niemand te vertellen, om jullie ook een beetje enthousiast te maken en nog een gelegenheid te geven om mooie, leuke of grappige kaartjes te versturen wil ik graag dit kaartje laten zien. 
Door de live uitzending van Jolanda werd ik herinnert aan de erg leuke kaartmal die ik heb. 


Hij is alleen verkrijgbaar in het Crafty Boutique pakket maar zo leuk en de rest ook dus wat let je!

Uiteraard heel veel stansjes van Noor! gebruikt, de schattige pompoentjes, vlinders en bloemetjes links onder komen uit de 6002/0503 One of a Kind Tuinset.


Het lantaarntje, diverse takjes, ook uit de "vintage" serie.


De kaarsen, zo mooi! Een beetje opgeschuurd en met stickles het vlammetje gemaakt. 


 De leuke oprolbloemetjes. en altijd een klein toefje natuurlijk materiaal, oh ja en spinnen rag natuurlijk.


Deze quote kwam ik tegen op Pinterest en vond ik wel toepasselijk. De tekst is weer geschreven met een lettermal.


Ook de peel&stick stencil Hello en de maand stansjes uit de SCR@P serie van Noor! kwamen goed van pas. 



Ik hoop dat jullie nu massaal aan de Halloween kaartjes gaan.
Ik ben heel erg benieuwd!

Groetjes,
Marjolijn

1 opmerking: