woensdag 18 oktober 2017

Fall in Love


Falll in Love, oftewel, in love with the fall! De herfst is in aantocht, soms laat hij zijn buien al stevig zien! Het is mijn favoriete seizoen.

We hadden een heerlijke wandeling achter de rug en gingen nog even lekker warme chocolademelk drinken. Ik wilde een selfie maken maar oh, wat ben ik daar slecht in, altijd onderkinnen of grijnzende gezichten. Dat doe je ook helemaal verkeerd zei Sarah en ze pakte mijn telefoon om het zelf maar te doen.  Ik vind het een hele leuke foto geworden en daar moest een lay out mee gemaakt worden natuurlijk.

Als achtergrond gebruikte ik een wit vel cardstock waar ik de prachtige herfstbladeren uit de herfst set van Noor! op gestempeld heb.  Daarnaast heb ik het supermooie herfstpapier 6011/0540 Falling leaves uit de kaartenkit gebruikt, prachtige herfstkleuren en leuke patronen.

                                       
Ik heb het papier aan de randen wat opgeschuurd zodat het nog meer een vintage look krijgt.  Voor de tag met selfie er op gebruikte ik de peel&stick set 6011/0540 en voor het slingertje gebruikte ik de vlaggetjes stansen set 6002/0540. Er is nu ook een hele leuke met cijfers op komst. Ik kan niet wachten!

               

 De paddenstoelen en de blaadjes heb ik allemaal gekleurd met distress-inkt. Voor de kleine blaadjes die her en der over de lay-out verspreid zijn heb ik eerst de stans in de inkt geduwd zodat de nerfjes extra mooi zichtbaar zijn, een kleine tip met een prachtig resultaat.


De kastanje 6410/0098 Autumn stempelset is ook gestempeld en ingekleurd met brushmarkers, ook de gestempelde blaadjes heb ik ingekleurd. 


De titel is gemaakt met de scrabble stempel set van Scr@p 6004/0016 . 


Om ze mooi gestempeld te krijgen plak ik alle stempeltjes op een clearblok en stans ik de vierkantjes.
Dan pak ik het gestanste blokje met een pincet op een duw het zachtjes op de stempel. Zo krijg je een mooie afdruk en zit hij prima in het midden. Dat kan uiteraard ook zo met de typewriters set van Scr@p. Het is een werkje maar als je er de tijd voor neemt wordt alles mooier.
Ik vind het overigens heerlijk dat prutsen.  

          

Hopelijk hebben jullie weer wat inspiratie opgedaan. Waarschijnlijk ga ik er nog een Pocket page bij maken, die laat ik dan nog zien.  Nu eerst aan de slag voor Halloween want het komt steeds dichter bij.

Groetjes,
Marjolijn

2 opmerkingen: