zaterdag 28 oktober 2017

Happy


Hallo Allemaal,

Vandaag komt de familie Uil bij ons op bezoek. Ik heb de kaart extra groot gemaakt want ze moeten natuurlijk wel een beetje de ruimte hebben.


Voor de basis heb ik een stuk wit karton genomen en deze in gesmeerd met witte gesso. Vervolgens op kleur gebracht met groen en roze pearl pigment powder.



En toen weer een laag van structuurpasta met mask stencil  Marrakech 6002/0882.


De hele familie Uil heb ik gemaakt met de Mon Ami stansjes 6002/0965 en ze zitten op de takken van Winter Wishes stansen 6002/0928.



Aan de takken zitten blaadjes van Vintage Flourishes stans 6003/0081.


"Happy 2018".  Deze tekst is gemaakt met twee verschillende stansen. Namelijk de One of a kind Alphabet 6002/0799 en Numbers 6002/0977.


Voor het vogelhuisje heb ik een stans gebruikt uit One of a Kind set 6002/0583. Met daarop de stikjes van lavendel stans 6002/0541.


Dan de uitleg over de verschillende maten van de uiltjes.  Mama Uil is de gewone afmeting van Mon Ami stansjes 6002/0965.


Papa Uil heb ik gemaakt door het stansje van het lijfje te nemen en deze met potlood op papier over te trekken en uit te knippen. Dan baby Uil. Dat is het stansje van het lijfje stansen en dan het model van de foto met potlood tekenen en uit knippen.


Voor de contouren van de ogen heb ik ook het stansje gestanst en vervolgens iets kleiner uit geknipt.

Veel succes.

Liefs Judith

3 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart, heel veel op te zien! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er heel gezellig uit met de familie uil! Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart.
    Wat leuk met de uilenfamilie op zo'n mooie achtergrond
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen