donderdag 26 oktober 2017

Jolly Kisses

Hallo allemaal,

Wat ik dacht bij het maken van een roze kerstkaart met goudtintjes! Ik vind hem lekker kitsch en out of the box. Alleen tradioneel is ook maar saai. Benieuwd wat jij ervan vind?


Ik heb als basis een Dutch Doobadoo Art Mal gebruikt. 
 Met mixed Media papier kun je je eigen achtergronden zelf maken. Hierbij heb ik de Mixed Up mask Stencil Ruitjes 6002/0911 gebruikt. 
Ik doe structuur pasta over de stencil en laat dit drogen. Ik breng met een kwast royaal water over het oppervlak aan en breng daarna met een kwast distress inkt aan. Laat het over het papier vloeien en drogen. Herhaal dit tot je het gewenste effect bereikt heb. Druppel nadat het droog is water over het papier en dep dit weg met een stuk keukenrol. 

6002/0839 Mixed Up Mask stencil - Ruit

Met inkt vermengt met water spat ik druppels over het papier en maak het af met frantage. Daarna distress ik de randen.  


Ik heb op de kaart de Winter Wishes Border 6002/0911 gebruikt.

6002/0911 Winter Wishes  Sterrenrand

 Bij de bloementoef zie je de Vintage Flourishes 6003/0081
en de Leaves 6002/2047.

6003/0081 Vintage Flourishes Beukenbladeren

Er zitten nog enkele hulstblaadjes van de Holly Leaves 6002/0769 tussen. De kaart verder afgemaakt met een leuke tekst en je hebt  een leuke vrolijke kerstkaart. 

Hoop jullie weer te kunnen inspireren met deze kaart. Nog een creatieve dag vandaag!

Groetjes 
Monique

1 opmerking:

  1. Prachtig geworden en leuk eens een ander kleurtje dan traditioneel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen