maandag 6 november 2017

Sketch Challenge


Hallo allemaal,

In de maand november hebben we bij Noor! Design weer een nieuwe sketch challenge. Dit keer is het een sketch met de prachtige blauwe mal met sierrand en klok de 6002/0971.

foto van Jolanda Bergmans.


De sketch heb ik ook gemaakt om jullie een voorbeeld te geven.


En hierboven zie je mijn kaart. De basis is het designpapier - 6011/0540 falling leaves.  De tag heb ik met een vintage flourish stansje gemaakt, de label gestikt, 6003/0079 onder langs de kaart heb ik diverse bladeren geplakt en aan de rechterkant de pompoenen.

6011/0540 Paper bloc Falling Leaves

Deze pompoenen heb ik uit oranje cardstock gestanst en met wat distress inkt bij gekleurd. Aan de linkerkant nog een paar paddenstoeltjes die ik twee keer gestanst heb. 1 x uit creme en 1 x uit rood cardstock. Waarna ik de hoedjes uit het rode papier op de hoedjes van de witte heb geplakt. En daarna nog wat witte stippen er op gemaakt.



En is de blauwe stans niet prachtig?  De klok kan je dus ook zonder de sier rand gebruiken en ergens op of achter plakken. Jullie kunnen mee doen met deze sketch challenge tot eind november.

6002/0971 Blauw Klok

groetjes,

0 reacties:

Een reactie posten