donderdag 7 december 2017

Facebook Live - Album in een doosje

Hoi ladies,

Deze week heb ik in de Noor! Design Facebook groep weer een LIVE uitzending gehad waarbij ik de basis voor een boekje in een doosje gemaakt heb met de nieuwste Dutch Box Art mal van Dutch Doobadoo.


Het boekje wat je hierboven ziet heeft thema kerst dus die moet nog even wachten op kerstfotos van dit jaar voor ik hem af kan werken. Maar ondertussen heb ik ook nog een winterse uitvoering gemaakt en die zie je hieronder:


Dit is de cover, leuk aangekleed met allemaal papiertjes uit de set December to Remember.

6011/0547

Zowel de winterse uitvoering als mijn kerstuitvoering heb ik allemaal beplakt met dit papier. Je kunt het boekje dichtmaken met een klittebandrondje van Joy!Crafts.


Kleed je boekje aan met foto's en stansjes. Met mijn Canon Selphy printer heb ik foto's van de Winterefteling geprint die perfect pasten bij dit papier.




Het was weer een feestje om dit boekje te mogen maken. Een leuke herinnering voor Noor aan een gezellige dag!


Het boekje heeft dus meerdere pagina's die je allemaal uit kunt klappen. In het filmpje laat ik zien hoe ik dit gemaakt heb en en daarin vertel ik ook de formaten. Heb je het filmpje gemist? Kijk dan hier nog even terug:




In het boekje heb ik ook de leuke stans van het hart uit de SCR@P collectie verwerkt. Ik heb het gestanste hart in de VersaMark gedoopt en het vervolgens bewerkt met goudkleurig embossingpoeder. Over het hart heb ik strookjes tekst geplakt die ik zelf geprint heb op de computer.

6002/0991



Ik hoop dat jullie deze uitdaging allemaal aan zullen gaan. Je hebt tot maandag 11 december 20.30 uur de tijd om je creatie te posten in de Noor! Design Facebook groep.


Ik zal dan tijdens mijn LIVE uitzending de winnaar bekend maken.
Fijne dag allemaal!



   



3 opmerkingen:

  1. Ben druk bezig met mijn boekje. Was een heel leuk filmpje en een prachtig resultaat! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ผลบอลเมื่อคืน

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi, alles ligt hier klaar, ik hoop het volgende week te kunnen maken, lekker rustig aan en tijd in steken

    BeantwoordenVerwijderen