maandag 25 december 2017

Facebook Live Winterhuisjes

Goedemorgen dames,

Gisteren, voor de feestdagen voor de deur stonden, heb ik in de namiddag toch nog gezellig LIVE een kaart gemaakt me jullie samen. Want ik kan jullie natuurlijk niet zo lang missen!


Dit zijn mijn winterse huisjes geworden gemaakt met als basis enkele Dutch Doobadoo mallen.De basis van de kaart en ook de ramen heb ik aangekleed met houtpapier van Noor1 Design. Dit is een onmisbare basisset die niet mag ontbreken in je collectie. In de papierset zit 8 vel dubbelzijdig bedrukt papier in formaat 30,5 x 30,5 cm.

6011/0534

De ene zijde van het papier heeft een houtstructuur en de andere zijde van het papier heeft een notebook print.


Het raam is ook gemaakt met een Dutch Card Art mal van Dutch Doobadoo. Achter het raam heb ik een plaatje geplakt wat ik van Pinterest geplukt heb. Op het raam heb ik sneeuw gemaakt met het nieuw Dutch Mask Art stencil Snow en de structuurpasta van Dutch Doobadoo.


De bomen zijn stansen uit de Noor! Design Happy Holidays collectie. Ik heb ze gestanst uit glad wit cardstock en ze zelf op kleur gemaakt met distress inkt in de kleurtjes forest moss en vintage photo. 


En zien jullie de schattige konijntjes? Dit is de nieuwe Mon Ami stans die vanaf ca. 10 januari weer in de winkels zal liggen!

6002/1023

Wil je de uitzending nog eens terugkijken? Dat kan!


Deze kaart was tevens mijn bijdrage aan de Dutch Doobadoo Sketch Challenge voor de maand december. Iedere maand teken ik een leuke sketch voor jullie waarbij we specifieke Dutch Doobadoo mallen gebruikt willen zien. Als je op onderstaande afbeelding klikt wordt je doorgelinkt naar de speciale Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook waar je meer leest over deze leuke uitdaging:



Voor nu wens ik iedereen een hele fijne kerst en laten we uitkijken naar weer een mooi en creatief nieuw jaar!


   


2 opmerkingen:

  1. Filmpje achteraf gezien omdat ik het helemaal vergeten was maar geweldig en kaart is prachtig! Jij ook fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2018! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welk nr heeft de mask waar je de sneeuw heb gemaakt. Kan het niet vinden

    BeantwoordenVerwijderen