vrijdag 22 december 2017

Fall is even nature turns into Gold


Hallo allemaal,

Wat is het toch super leuk om eigen achtergronden te maken van je scrap lay-out. Precies de de goede kleuren matchend bij je foto's. Vandaag heb ik weer een lay-out die ik met jullie wil delen, met foto'
 Uit de prachtige natuur. 


De achtergrond van deze layout heb ik gemaakt met Distress inkt. 


Ik heb allereerst een gele en groene kleur gebruikt. Ik heb dit aangebracht met een blendingtool. Met een kwastje heb ik wat groene spetters gemaakt. In het midden heb ik de kleuren in elkaar over laten lopen. Bij de randen heb ik met een roest verf aangebracht met een sponsje.


Met het Noor! Design Mixed up mask stencil zig zag 6002/0844 heb ik met bruine inkt het patroon aangebracht.


De foto's heb ik eerst gemat op wit cardstock. Daarna heb ik een bredere rand Design papier erachter geplakt uit de set Wood & Notebook 6011/0534.


 Ik heb dit wat opgekrult en bewerkt met de papierdistresser. Door het houtstructuur lijkt het net schors van een boom.


Onderaan de pagina heb ik de maand waarop de foto's zijn gemaakt aangegeven. Nov met de pijl komt uit de set Peel & stick stencil Say cheese 6002/5002. Ik heb deze nagetekend en uitgeknipt.


Leuk dat jullie weer even een kijkje zijn komen nemen op het blog. Hopelijk heb ik jullie met deze creatie weer kunnen inspireren. Het zou leuk zijn als je een berichtje achterlaat. 

Creatieve groetjes,

2 opmerkingen: