maandag 4 december 2017

Gast Designer

Hallo allemaal,

Wat is het leuk om als gastdesigner gevraagd te worden door Jolanda. Over het antwoord hoefde ik niet lang na te denken. Natuurlijk hebben we daar zin in. Het betekende wel dat ik mijn blog uit het stof moest halen. Ik was de laatste tijd meer te vinden op Facebook, gewoon omdat dat makkelijker op de telefoon te doen was.

Maar ik zal me maar eens even gaan voorstellen voor diegene die me niet kennen:

 Mijn naam is Annette van Breda, woonachtig in Tilburg. Ik ben 51 jaar en getrouwd. Sinds januari met tweetjes overgebleven samen met onze twee Wheatens van bijna 9 en 4 jaar oud. Mijn zoon en dochter hebben het huis verlaten. Sinds december 2016 ben ik oma geworden van een kleindochter en super dol op haar. Zij is dus ook vaak onderwerp van mijn layouts.
  

Ik hou van scrap/mixedmedia layouts maken, Project life, Traveler's notebook en kaarten maken en ben altijd in voor iets nieuws. Voor mijn gevoel ben ik heel mijn leven creatief geweest, maar met het bovenstaande zo'n ongeveer 17 jaar bezig.

Ik heb voor jullie een layout gemaakt met vooral allemaal SCR@P spulletjes:


Het gaat om het afscheid van een heel dierbaar iemand. Deze foto vind ik persoonlijk de mooiste die ik die dag heb genomen. Ik ben begonnen met het stikken van de lijnen. Niet wetend wat ik ermee zou doen. In mijn envelop zat deze foto en op één of andere manier zou ik deze gaan gebruiken. Dat voelde goed. 

6002/0914 Stans kit Beautiful

Over de stiklijnen smeer ik gesso met colorshine van Heidi Swapp. Het papier van Noor!Design uit de serie December to Remember 6011/0547 heb ik uitgekozen en daar dus de kleur van Heidi Swapp colorshine bij gezocht.


Over en onder de droog geworden gesso stempel ik stempels van clearstamps Sending Love 6410/0330. 


Uit het papier snij ik de ster een deel los om hem tussen de twee lagen papier onder de foto te plaatsen. Ik stans het woordje LOVE uit zwart papier met mijn stansmachine en plak deze op de ster. Het teveel aan papier wat eronder zit en ik toch niet kan zien gebruik ik voor het stansen van een vlinder van Crafty Cocktail -Butterfly-6004/0010. Deze stempel ik met Distress Oxide  Abandoned Coral en maak het af met een zwart pen randje. De stiklijnen trek ik door op het papier met de ster (zie foto hierboven).


Mijn blik wordt getrokken naar de pijlen van Stencilkit  beautiful6002/0914. Ja, die ga ik gebruiken om van de stiklijnen schietende pijlen te maken met als idee dat ze naar de hemel gaan. 


Een paar 'xxxxx' her en der langs de pijlen om kusjes mee te sturen. 


Nog wat 'Small Talk' van Tim Holtz. En als allerlaatste mogen er nog wat spetters op om het geheel af te maken. Dat worden groene (Heidi Swapp Seafoam) en zwarte spetters.  Het was ontzettend fijn om deze layout te maken als herinnering.  En bedankt Jolanda voor deze kans als Gastdesigner.

6004/0010 Crafty Cocktail Vlinders

Hopelijk vonden jullie mijn berichtje gezellig om te lezen en kan ik jullie ermee inspireren!

lieve groetjes, 
Annette

12 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd met het gastdesignerschap en je prachtige creatie! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annette,

    Gefeliciteerd met je gast designer schap en je hebt een mooie lay-out gemaakt.

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. replica ysl bags australia pop over to this site o8k19w9w29 replica bags hermes replica bags for sale replica hermes bag g0t36f8y24 replica bags australia directory i8f55q1a54 Ysl replica 7a replica bags wholesale o2p61i3x01

    BeantwoordenVerwijderen