donderdag 28 december 2017

Kopje thee?

Hallo allemaal, 

Afgelopen week was er een Live uitzending in de Noor Design team groep op Facebook, daarin werd onderstaande kaart gemaakt. Het idee is afkomstig van Miranda.



De basiskaart werd uitgelegd tijdens deze live uitzending. Echt super leuk om te doen. Ik heb de basis gesneden uit wit linnen karton van Joy! Crafts. Hierna heb ik de basis gepimpt met het design papier "Afternoon Tea" van Noor! Design. Helaas is dit papier bijna overal uitverkocht, maar is binnenkort weer leverbaar.

6002/0976 Afternoon Tea kopjes + theepot    6410/0465 Stempelset Teksten Afternoon tea

De tekst is eveneens uit de nieuwe lijn Afternoon Tea van Noor! Design, ik heb eerst vellum gescheurd en hierna de tekst met zwarte versafine gestempeld. Let er wel op, de inkt droogt heel slecht. Links boven heb ik een takje gedaan van Dutch Doobadoo en hierop 3 roosjes geplakt. De theepot heb ik uit kraft karton gestanst en bewerkt met distress inkt.

Ook heb ik nog een klein papieren kleedje gebruikt. Ik wens jullie een heel fijn weekend toe!

1 opmerking: