maandag 25 december 2017

Mery Christmas


Hallo allemaal,

Oke, nog eentje dan, en dan stop ik er echt mee. Een kerstkaartje met een hanger er in.


De basis is wit en Kraft waar ik designpapier op heb geplakt. Hier heb ik een ovaal uit gestanst en in het ovaal heb ik aan een vissersdraadje  de kerstbal gehangen. 

6002/0954 Happy Holidays Kerstballen

Deze kerstbal, de 6002/0954,  heb ik twee keer uit wit gestanst en daar tussen wat groen glitterkarton.


Het designpapier is het prachtige Rustic Chrismas, 6011/0541, waar ik nog steeds dol op ben.
Ik vind het gewoon jammer dat ik niet zoveel kerst kaartjes meer hoef te maken.

6011/0541 Paper bloc Rustic Christmas

Bovenaan de open ovaal heb ik de poinsetta geplakt met diverse takjes in het wit. De takjes heb ik gestanst met de 6002/0769. Dit is een super handige stans waarbij er meerdere takjes
in 1 keer worden uitgestanst.

6002/0769 Happy Holidays Dennentakken en hulst

Ik vond het een super leuk modelletje om te maken, en dit hoeft zeker niet alleen voor
kerst kaarten. je kan zo allerlei leuke dingen in je kaart hangen.


0 reacties:

Een reactie posten