donderdag 21 december 2017

Met oprechte Deelneming

Hallo allemaal,

Het is nooit een leuk onderwerp, maar helaas ontkomen we er niet aan. Ook rouwkaarten horen er zeker bij.


Noor! Design heeft een schitterende collectie voor rouwkaarten uitgebracht. Ik ben begonnen met wit karton, hierop heb ik zwart karton gedaan. ervolgens weer een stukje wit karton, maar heb deze een stuk kleiner gesneden.

Afbeeldingsresultaat voor 6011/0542

Het designpapier is "Condoleance" heb ik hier passend op gemaakt. Ik heb gekozen voor de groen/grijze kleur met script. (6011/0542) Hierna heb ik eerst met behulp van de stempelhulp van Tim Holtz de pluim van een paardenbloem met zwart versafine gestempeld. Deze stempel hoort bij de nieuwe condoleance stempelset van Noor! Design. (6410/0466).

6410/0466 Condoleance

Hierna heb ik de stempel een stukje verschoven en met versamark en witte embossingpoeder de witte pluim gestempeld. Ditzelfde heb ik nogmaals gedaan met de losse zaadjes. Als laatste heb ik de tekst met zwarte versafine gestempeld, ook dit is een nieuwe clearstempelset van Noor! Design. (6410/0467)

6410/0467 Stempelset Teksten Condoleance

Het is een eenvoudig kaartje, maar meer heeft het ook niet nodig. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje, morgen met mijn vriendin aan de freubel en dan kijken wat voor een kaarten we kunnen maken. Zijn altijd handig om in voorraad te hebben...helaas.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig gemaakt, je legt zoveel meer in een zelfgemaakt rouwkaartje, dank je wel voor de ideetjes

    BeantwoordenVerwijderen