zondag 24 december 2017

Vlinders

Hallo allemaal,

Het lijkt wel lente hier op het Noor!Design blog.   Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe Blauwe Cirkel Mal met vlinders van Noor! 6002/0973.


Voor de basis van deze kaart heb ik een Dutch Doobadoo Shape Art mal gebruikt. Eerst uit kraft karton gesneden en de volgende lagen uit wit en rood cardstock. Het design papier komt uit het blokje ''Berry Sweet'' 6011/0316. In dit blokje zitten hele fijne designs. Ik hou ervan. Fijne dotjes en lijntjes. Zo mooi!

6011/0316 Paperbloc Berry sweet

 De randen heb ik ruw gemaakt met een distress tool.  Ik heb verschillende lagen elkaar laten overlappen met in het midden een verticale baan met het streepjes design.  Boven op deze laag zie je een baan van kant. Het past helemaal bij het sfeertje van de kaart vind je ook niet?


 Het ribbelkarton geeft wat meer diepte in de kaart en past qua kleur weer goed bij de basis van de kaart en het beertje. Het beertje is een stempeltje van"Lily of the Valley Stamps" en ingekleurd met mijn markers.  Wat een schatje he.


Achter het plaatje zie je de prachtige  nieuwe Blauwe Cirkel mal met vlinder van Noor!Design. Ik heb ze uit wit cardstock gesneden. Door hem te embossen krijg je leuke bloemen in je rand. Hierop heb ik een pareltje gemaakt met een groene parelpen. Deze mal heb ik twee keer gebruikt achter het plaatje. 

6002/0973 Blauw Cirkel Vlinder + Bloemen

De vorm van deze mal komt weer terug in de basis van de kaart.
 Ook heb ik hem nog eens gesneden uit rood cardstock en hiervan heb ik enkele vlinders los geknipt en bij het beertje geplakt. Op het lijfje van de vlinders zie je nog een klein houten hartje. Tussen de bloemen zie je de hartjes nog eens terug.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart.
Ik wens jullie nog een fijne Zondag.

Groetjes Miranda

0 reacties:

Een reactie posten