zondag 10 december 2017

Winter


Hallo Allemaal

Vandaag een winters kaartje en als ik de weerberichten mag geloven dan krijgen we  winterse buien. Laat maar komen! Een flink pak sneeuw lijkt mij wel leuk.


Voor deze 13.5 x 13.5 kaart heb ik het design papier ''Let is Snow'' 6011/0516 gebruikt.De randen zijn bewerkt met de Paper Distresser. Langs de zij en boven kant zie je de nieuwe randmal 6002/0986. Wat is het een mooie. Volgens mij bij veel van jullie ook favoriet.

6002/0986 Vintage Border Cirkels

Het plaatje is van Mo Manning en ingekleurd met mijn markers en de achtergrond met Emossing enamel bewerkt. Het blauw heb ik weer terug laten komen in het cardstock en in de poinsettia links onder in de hoek. 


De bontkraagjes van deze twee eskimo's heb ik bewerkt met een laagje Eis Effect. Achter het ribbelkarton van Joy!crafts zie je de Winter Wishes Sterrencirkel 6002/0910. De sterren hebben een bruin kleurig pareltje gekregen.

6002/0910 Winter Wishes  Sterrencirkel

De Poinsettia komt uit de One of a Kind set 6002/0584. Zie je twee pinguïns? Deze komen ook uit de Winter Wishes collectie 6002/0582. Helemaal leuk op de winterse kaartjes.


Tilandsia mos staat altijd erg leuk onder de bloemen toefjes. De houten sterretjes die had ik nog liggen. 'Wie wat bewaart die heeft wat' 

6002/0582 Winter Wishes Pinguïns

Bedankt voor je bezoekje. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart. 

Fijne zondag!

Groetjes Miranda Kosmeier

1 opmerking: