dinsdag 26 december 2017

Zelf op weg!

Hallo allemaal,

Gezellig dat jullie allemaal weer even komen kijken.  Ik mag jullie weer wat laten zien vandaag in de vorm van een layout 30x30cm.  Super leuk! Het is een layout geworden van mijn favoriete onderwerp.


Ik ben begonnen met een heleboel stempels voor de achtergrond. De stempels van Indigo Blu: Design numbers  en Ledger Background zijn gestempeld met Distress Oxide Walnut Staan, Cracked Pistachio en Peacock Feathers. De cijfers zijn in mijn gedachten de maanden. Op deze foto is ze 9 maanden oud en zodoende staat 9 rechtsonder. Ook is deze foto in de negende maand gemaakt dus dat is ook een grappig details.


Om nu alle cijfers achter het papier te laten vallen vond ik ook jammer. Ik zag bij het Design Paper 6011/0539 een PL kaartje met een ster erop. Ja daar zag ik mijn kans, ik sneed de ster uit en omlijnde de snijranden met een zwarte pen. 

6011/0539 SCR@P Design Paper So Cool

Met de foto ook nog dubbel gemat met het design papier zag ik nog genoeg cijfers terug op de achtergrond. Om de layout en al het papier zet ik een zwarte lijn en om de foto zet ik een witte lijn. Zo vorm je toch weer wat diepte.


 Ik heb wat sterren geponst met een pons. Ook daar komt weer een zwarte lijn. De tekst 'zelf op weg' zijn houten witte letters die ik zelf gestempeld heb met Distress Oxide Cracked Pistachio. Dat houdt geweldig op hout en zo heb je dus altijd bijpassende letters. 


De zwarte cirkel rechts onder benadrukt nog eens de 9 van 9 maanden. Met een datumstempel heb ik links en rechts de datum en jaar gestempeld. Met wat stempels uit eigen Stash heb ik de layout afgemaakt.

Ik hoop dat jullie er weer inspiratie uit kunnen putten. Tot een volgende keer!

groetjes Annette

2 opmerkingen: