donderdag 11 januari 2018

Afternoon Tea

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een tasje gezelligheid voor jullie. Ik heb het prachtige papier "Dirty Pastels" van Noor! Design er maar weer eens bij gepakt. Als basis heb ik een nieuwe box art mal van Dutch Doobadoo gebruikt. De suitcase heb ik uit oud roze karton gesneden. Hierop het design papier gedaan. Op de 1e laag heb ik een papieren kleedje gebruikt.



Hierna heb ik verschillende stukjes design papier erop geplakt. De mooie ovale mal van Noor! Design heb ik uit oud groen karton gestanst. Het middelste gedeelte nogmaals gestanst uit oud roze karton. Hierop heb ik de tekst gestempeld met zwarte versafine. e tekst hoort bij de serie Afternoon Tea.

6002/0976 Afternoon Tea kopjes + theepot

Aan de linkerkant heb ik de vintage flourishes "Varen" gebruikt, deze heb ik 2x gestanst uit kraft karton, de randjes heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Stain. Hierop heb ik enkele roosjes geplakt. Aan de rechterkant heb ik de theekopjes gestanst, ook deze heb ik bewerkt met distress inkt.
Ik heb deze verhoogd opgeplakt door middel van foam blokjes. Aan het handvat heb ik een strik gemaakt van touw en ook hierop een roosjes gedaan.

6003/0083 Vintage Flourishes Varen

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

1 opmerking: