zondag 28 januari 2018

Facebook Live - Mica Card

Hallo allemaal,

Zoals gezegd natuurlijk ook een blogpost van het kaartje van de live workshop. Wat was het weer een gezellige avond met leuke enthousiaste reacties op het kaartje. Heb je de uitzending op donderdagavond 25 januari gemist dan kun je deze hier terugkijken.



Het boodschappenlijstje voor het maken van deze kaart is als volgt:

* Cardstock kleur 1; 
20.5 x 15 cm
5.5 x 15 cm
* Cardstock kleur 2;
2 maal 5 x 14.5 cm
* Noor! Design designpapier;
2 maal 4.5 x 14 cm
* mica 6 x 15 cm (als je dit niet hebt is het ook geen probleem)
* Noor! Design blauwe mal cirkel vorm
* Noor! Design bloemen stansen 
* flower foam  (als je dit hebt)
* 2 rietjes 
* Noor! Design tekststempel

De werkbeschrijving kun je terug zien in het filmpje. Ik heb voor mijn kaartje het mooie designpapier gebruik uit de set Vintage Roses 6011/0548. 



Als blauwe mal heb ik de Vieuwmaster 6002/0451 gebruikt. Dit is de verbinding tussen de boven en onderhelft van de kaart.

  

Is de Crafty cocktail typemachine 6004/0011 niet geweldig? Er zitten verschillende tekststempeltjes bij zodat je een leuke boodschap toe kunt voegen aan je kaartje.

Op mijn kaartje heb ik een mooie grote bloem gemaakt van flower foam. Hier een foto van de bloem als hij in de maak is.  De bloemen stansen komen uit de One of a kind kerstset 6002/0584.



Hier nog even een close up van de mooie bloem. 


Ik heb in de live workshop ook laten zien  Hoe leuk het is om met witte stazon op mica te stempelen. De stempel die ik hiervoor heb gebruikt komt uit de set There are no little dreams 6410/0316.


Als laatste heb ik nog een paar bloemetjes verwerkt van de Little Happiness bloemen 6002/0774.


Dat was mijn live workshop weer. Hopelijk heb ik jullie weer mogen inspireren. Ik kijk uit naar jullie kaartjes!

Creatieve groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Super leuk, ben ook al begonnen met deze kaart te maken, maar had nog geen foam en heb dit gisteren gekocht dus lekker straks aan de slag ermee! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, mooie zachte kleuren.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen