donderdag 25 januari 2018

Hallo Allemaal,

Vandaag een vintage kaartje voor jullie. Ik heb hierbij het prachtige papier 6011/0531 Paper Bloc Sercet Garden gebruikt. Dit heb ik bewerkt met 6002/0835 Mixed Up Mask Stencil Honinggraat. Hier heb ik een beetje Frantage over gestrooit en verwarmt met de heatttool. 



Als basis heb ik een Dutch Art Shape mal gebruikt.  Ik stempel met Versamark 6410/0024 Clear Stamps Sending Messages over de achtergrond en strooi hier embossingpoeder overheen. 

6002/0835 Mixed Up Mask stencil - Honingraat

Dit verwam ik met de heattool. De randen distress ik met een distresser en bewerk de randen met inkt. Vouw en trek hier en daar het designpapier voor nog meer. Nu is mijn achtergrond klaar.


6003/0082 Vintage Flourishes Notities uit het designpapier gestanst en bewerkt met inkt.  De tekst Gefeliciteerd 6410/0457 Stempelset teksten Gefeliciteerd heb ik met goud embossingpoeder bewerkt. De randen zijn met inkt bewerkt. De tekst op zwart papier met witte embossingpoeder.

6003/0082 Vintage Flourishes Notities

6003/0034 Vintage Flourishes Vogelkootje heb ik met transparante embossingpoeder bverhit en het vogeltje met zwart glitter embossingpoeder. 


6002/0346 Randmal Blauwe Rozen, past mooi bij het Designpapier. Dit heb ik opgebouwd door de rozen uit te knippen op op groen papier te plakken. 


6003/0081 Vintage Flourishes Beukenbladeren uit gestanst en tussen de bloementoef geplakt.

6011/0531 Paper bloc Secret Garden

Verdere materialen om de kaart af te maken, lint, Strass-steentjes, 3D Balls, glitter, flossdraad voor het strikje. Met witte Acrylverf inktspetters over het geheel gespat met kwast. Met Nuvo Mousse verdunt met water wat glans over de bloemen gemaakt.

Tot de volgende keer.
Liefs Monique

0 reacties:

Een reactie posten