dinsdag 9 januari 2018

Happy New Year

De dagen worden al weer langer en ohhh wat kijk ik uit naar dat voorjaarszonnetje.  Ik wil jullie even een van de laatste kerst / nieuwjaarskaarten laten zien die ik gemaakt heb afgelopen jaar.


Het zijn schudkaarten geworden, De achtergrond heb ik gestempeld op 8011/0700 Stempel inkleurpapier dat ik gesneden heb met de  6002/0914 Stans kit Beautiful.

  
Met het frame punch board van We R memory keepers heb ik de kaders aan de voorkant gemaakt. Je kunt hier ook het kleine P.L. kaartje voor gebruiken uit de set. Alles is bewerkt met distressinkt en stempels.

Dan begint het echt leuke werk, het aankleden van het kaartje. Ik heb het vrij simpel gehouden. De hertjes komen uit de one of a kind set 6002/0584.


De stempel komt uit de superleuke set Joy!Crafts stempelteksten 6410/0107 Happy Holiday.


De sterrenrand 6002/0911 heb ik met deze stans gemaakt. Het schudmateriaal is van Nuvo en wat sneeuwbolletjes. Nu de kerstperiode weer voorbij is ga ik me weer eens verdiepen in mijn foto's. Alleen al met de foto's van Guus, onze huiself kan ik een heel album vullen. Die ga ik waarschijnlijk verwerken in mijn December Daily. Oud en nieuw heeft ook nog leuke foto's opgeleverd dus ik hoef me niet te vervelen. 

Ik hoop voor jullie ook op een gezond, gelukkig en heel creatief nieuw jaar.

Liefs,
Marjolijn

2 opmerkingen: