maandag 15 januari 2018

Kopje Thee?

Hallo allemaal,

Vorig jaar kwam de leuke set uit met allerlei stempels en papier in het thema Tea time.
Daar kan je natuurlijk diverse kanten mee op.


Ik heb er een kaart mee gemaakt in de vorm van een hart. Hier heb ik het designpapier van tea time op geplakt. Ook de nieuwe 6002/0973 blauwe stansmal heb ik achter diverse design papiertjes verwerkt. 

6013/0346 Knipvellen Afternoon tea

Het plaatje 6013/0345 hoort weer bij de thee serie  en past er dus perfect bij. Ook de stempelset heb ik gebruikt en hiervan heb ik een tekst op een kleine cirkel geplakt. Natuurlijk nog een bloementoef met blaadjes en veertjes.


En de lepeltjes 6002/0456 van de vorige afternoon tea collectie heb ik erop verwerkt. Deze heb ik uit zilverkarton gestanst en samen met een klein strikje op de kaart geplakt.

6002/0976 Afternoon Tea kopjes + theepot

Groetjes,

3 opmerkingen: