zondag 21 januari 2018

L'amour de Roger

Hallo allemaal

leuk dat jullie weer komen kijken.  Jullie hebben al wel kennis gemaakt met het nieuwe Mon Ami vriendje ''Roger' 6002/1023' toch? Is ie niet schattig? Ik krijg helemaal zin in het voorjaar met dit kleine vriendje. Maar eerst op naar Valentijn.


Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met het nieuw ''Love Letters'' papier 6011/0525 van Noor! Design. Voor de basis heb ik gekozen voor een  kraft Shape Art - Hexagon. Het design papier met de lieve hartjes heb ik gemat op wit cardstock. 


Hierop zie je in het midden een breed stuk linnen met hierop het donker roze design papier met de dotten. Achter het ribbelkarton zie je de blauwe mal ''Open hart '' 6002/0381. Ook zo'n mooie!



Roger zit naast zijn vriendinnetje.. Lief stelletje toch?
Met een leuke strik in haar oor en roze blosjes op haar wangetjes. Achter dit verliefd stelletje zie je de boomstam uit de one of a kind - Spring set 6002/0503 en de hoge gras rand van Noor!Design 6002/0641. Stiekem verliefd op Roger? Hij ligt sinds vorige week in de winkels.

6002/1023 Mon Ami Roger konijn


Laat het maar hartjes regenen!  Het Vintage Flourishes parapluutje 6003/0084 heb ik gepimpt met het hartjes design papier uit ''Love letters'' papier set. Zo leuk!

6003/0084  Vintage Flourishes Paraplu6003/3002 Little Happines brievenbus

Het leuke ''Little Happiness'' - brievenbusje heb ik uit rood cardstock gesneden en bewerkt met zwart distress inkt. Een klein envelopje erbij gemaakt. Leuk dat jullie weer zijn komen kijken vandaag. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaartje.

nog een Liefdevolle zondag💓 Tot de volgende keer

Groetjes Miranda

3 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart, Roger is super leuk en ik ga hem zeker aanschaffen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig de konijntjes,heb ze al aangeschaft,net als de sneeuwman en rudolph,maar ze zijn nog niet gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen