donderdag 11 januari 2018

Liefs

Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik jullie een Mixed Media kaartje zien. Eigen achtergronden maken blijft toch een leuke bezigheid. 


De basis is een Dutch Art Mal. Voor de ondergrond heb ik Mixed Media Papier gebruikt. Ik breng structuur aan met de 6002/0839 Mixed Up Mask Stencil Ruit. 

6002/0839 Mixed Up Mask stencil - Ruit

Hiervoor heb ik structuurpasta gebruikt. Als dit droog is spray ik water over het papier. Daarna laat ik met een kwast de inkt over het papier vloeien. Breng steeds inkt aan voor een diepere kleur. Dit droog ik met de heattool. Met inkt maak ik spetters op mijn achtergrond. Dit doe ik door tegen de kwast te tikken. 


De mooie vlinder komt van 6004/0014 Crafty Cocktail Vlinders. Ik heb deze bewerkt met inkt.

6410/0457 Stempelset Teksten Gefeliciteerd

De tekst Liefs komt van 6410/0457 Stempelset Teksten Gefeliciteerd.

De 6004/0023 Crafty Cocktail bladeren beïnkt en tussen de bloementoef verwerkt. 

6004/0023 Crafty Cocktail Bladeren

De 6410/0455 Dotterbloem heb ik gestempeld en uitgeknipt en onder de bloementoef geplakt. 

\

De 6002/0974 Blauw netrand met bloemen heb ik bewerkt met een beetje glittermist poeder en transparante embossingpoeder. (Dit heb ik gemengt). Geeft een heel mooi effect.  

6002/0974 Blauw Netrand met bloemen

De kaart heb ik verder afgemaakt met verbandgaas, 3D balls, plaksteentjes, pailletjes,  inkt spetters en transparante Nuvo Drops.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.



Liefs Monique

1 opmerking: