maandag 29 januari 2018

Mag ik?

Hallo allemaal,

Het nieuwe jaar is begonnen, maar ik heb toch nog een kerstlayout voor jullie.  Helaas loop ik altijd achter met mijn foto's, maar heb met mezelf afgesproken dat ik gewoon lekker door ga met wat ik leuk vind. Deze foto's vind ik leuk omdat mijn kleindochter net jarig is geweest en dus heel goed weet en geleerd heeft dat kadootjes uitpakken heel leuk is. Onder de boom lagen al een paar kadootjes en meteen was haar oog daar naar toe getrokken. Hé, dat ken ik lijkt ze te zeggen met omdraaien. Mag ik?


 Op het gave bedrukte papier December to Remember 6011/0547 ben ik deze keer begonnen. Eens niet een keer op wit vel. Ik was meteen weg van het design. Super leuk!


 Met zwarte gesso van Dutch Doobadoo 870.002.090 en een oud bank kaartje maak ik de zwarte banen op het papier.

6011/0547 SCR@P Design Paper December to remember

Door een wit watercolor napje nat te maken kun je het gebruiken als verf. Je haalt gewoon je napje over de stempel heen in dit geval Clear stamps Bingo 6410/0029 en stempelt op de zwarte gesso. Je stempel is niet helemaal dekkend door de verf en dat geeft een leuk effect.


Met een oranje Poscapen heb ik een cirkel getrokken over nummer 25. Ook langs de buitenkant van het papier heb ik met de Poscapen een rand getrokken. 

6002/0927 Mon Ami Snowy

Mon Ami -snowy- heb ik aan de zijkant gezet. Uitgestanst uit wit papier behalve zijn das. Met watercolor napje oranje en bruin heb ik het papier gekleurd. 


Op het design papier van December to Remember heb ik ook met Clear stamps Bingo WISH EN XMAS gestempeld en deze achter de foto gestoken. Uit de Stencilkit Beautiful 6002/0914 heb ik de pijlen weer uit wit papier gestanst en gekleurd met het oranje watercolornapje. Zo zorg je dat alle kleuren blijven matchen. De stempels die ik gebruikt heb op de achtergrond zijn oude maar wel sierlijk en romantisch. En dat wilde ik graag in deze layout.

6002/0914 SCR@P Stans kit Beautiful

Wat fijn dat jullie weer langs zijn geweest. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.

Groetjes, Annette

0 reacties:

Een reactie posten