woensdag 3 januari 2018

Omdat jij gewoon bijzonder Bent

Hallo Allemaal,

Op deze eerst woensdag van het nieuwe jaar wil ik jullie allemaal een heel goed, gezond en freubelachtig jaar toe wensen.

Vandaag heb een Mon Amie in de hoofdrol geplaatst de hele serie Mon Amiet is geweldig en een echt collectors item.

 Dit uiltje genaamd Charles (6002/0965)  is ook zo leuk, je kan hem opbouwen in de kleur die je zelf leuk vind.


De boom die ik gebruikt heb komt uit het one of a kind set herfst
 (6002/0636).


Kijk ze daar toch zitten! op dat mooie Ten Miles designpapier (6011/0524).


De randstans is de no end border libelles (6002/0585).


Het plaatje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. 


De vrolijke bloemenrand is van het one of a kind set Lente (6002/0700).

6002/0636 One of a Kind Herfst set

Daarop heb ik weer kleine bloempjes van de little happines bloemenlineaal (6002/0774) gedaan. 


 De kaart zelf is een swing card art van Dutch Doobadoo deze kaart kan je op verschillende manieren vouwen en bekijken.


Dit is mijn kaartje voor deze week  Bedankt voor het bezoek en graag tot volgende week.

6002/0774 Little Happines bloemen

groetjes 

1 opmerking: