donderdag 18 januari 2018

Release Bloghop


Kijk eens wat een geweldige nieuwe collectie. Natuurlijk weer een super leuke Mon Ami stans en een Crafty Boutique set. Teveel om op te noemen...

foto van Jolanda Bergmans.

De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Je start met hoppen bij het blog van Janet.

Janet

Miranda

Judith

Monique


Astrid

Corina

Miranda

Corry

Daisy

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden. Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 18 januari t/m 20 januari langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

35 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke bloghop was dit. Je boft maar met al deze creatieve dames in je team. Groetjes, Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloghop was dit weer met fantastische nieuwe produkten. En wat een mooie voorbeelden zijn er weer door de dames gemaakt, geweldig! Weer veel inspiratie opgedaan. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creaties heb ik gezien. Ik heb genoten van de bloghop met zoveel nieuwe artikelen weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie nieuwe collectie !! Ik heb weer mooie ideeen opgedaan !
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo team, ben overal langs gehopt, wat waren er weer super mooie creaties/kaarten te bewonderen, er is weer een prachtige collectie uitgekomen en heel veel ideetjes opgedaan.....

    groetjes allen, Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de nieuwe collectie helemaal te gek. I love it 😍😍😍
    Wat hebben jullie weer schitterend creaties gemaakt lieve Noor-meisjes. Bedankt weer voor al jullie inspiratie en de uitleg. Ik heb er weer een hoop favorieten bijπŸ™ˆπŸ™Š. Vond het ook leuk om te zien dat er ook wat oudere mallen zijn gebruikt. 😍😍 Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Klaar met bloghoppen. Met de geweldig nieuwe lijn zijn inspirerende creaties gemaakt en veel ideeΓ«n op gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was weer heel leuk om overal langs te hoppen en inspiratie op te doen. Prachtige kaarten etc. Zijn er weer gemaakt met een prachtige collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaartjes/label en boekje zijn er gemaakt met de mooie collectie
    En allemaal weer heel goed voor de portomonee hahaha.
    Echt heel mooi papier en mallen etc😍.

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Net terug van de hop. Wat een getalenteerde dames hebben jullie toch in het designteam. Ze hebben weer prachtige projecten gemaakt van de gave nieuwe spullen. Groetjes Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende creaties hebben de dames gemaakt voor deze bloghop. Ik heb genoten van deze bloghop.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb gebloghopt (is dat een goed woord?) Veel mooie creaties gezien mooie kaarten tags en boek.
    Veel ideeΓ«n opgedaan die ik zeker ook eens zal proberen
    Groetjes
    Nancy Terneus

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke bloghop weer, genoeg om weer heel wat inspiratie op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, prachtige bloghop. Wat een mooie nieuwe materialen. Vooral de chrysanten en de vlinderrand!

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo ik ben weer "uitgehopt". Ik ben samen met Roger langs alle Noor meisjes gehopt! Wat een schitterende creaties hebben de dames weer gemaakt! Dat kan ook bijna niet anders met zo'n mooie serie nieuwe materialen. De chrysanten blijven mijn toppertje, maar Roger komt op een goede tweede plek, ook de vitage bloemetjes en de eyelets zijn super, maar ook het papier, de vlinderrand, de letters en de tags zijn geweldig! Kortom een super collectie!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer kan er niet op.klikken krijg alleen de nanen verder niets

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb de HOP gedaan. Wat een prachtige voorbeelden weer wat je met de nieuwe collectie kunt maken. Weer heel veel leuke ideetjes opgedaan hoe je ook weer de artikelen anders kunt gebruiken. Ik heb genoten!
    Groetjes, Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. de hop weer voltooit en wat een super voorbeelden hebben we weer gezien het is gewoon weg klasse hoor zo kom je echt op leuke ideeen maar ja de portomonee kan niet alles kopen en dat is heel jammer groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Volgens mij heb de hop langs iedeeen gemaakt
    En wat heef iedereen er weer wat moois van gemaakt
    Leuk weer veel ideetjes opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. weer naar alle dames gehopt, wat een varieteit weer, geweldige creaties elk voor zich. Heb genoten en misschien laat mijn portemmonee het toe om ook iets aan te schaffen. Dank jullie wel weer. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb alle creaties bekeken. Stuk voor stuk meesterwerkjes om te zien. Er komen weer super leuke artikelen uit en ook het papier is super. Bedankt voor deze leuke bloghop....altijd een feestje

    Xx Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie, prachtige kaarten, genoeg voer voor nieuwe inspiratie. Dank daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Voor de eerste keer meegedaan met de bloghop. Wat een prachtige creaties heb ik gezien en veel leuke ideetjes opgedaan!, super gave collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik kijk altijd weer uit naar de bloghop, vind het zo leuk om te doen en kom dan zoveel leuke, mooie creaties tegen, iedereen gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige hop zeg! Maar wat wil je ook met zulke mooie spullen. Mijn lijstje is ernstig gegroeid.... terwijl ik al een flink deel had😬
    De vlindermal, de bloemen, de eyeletversiering, het papier.... uhmmm nou eigenlijk alles. Ik moest nog wennen aan Roger maar zelfs die vind ik nu leukπŸ˜‚. Erg leuk allemaal.... top gedaan kanjers!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jeujtje... even mijn beeldscherm schoonmaken... van het gekwijl van die geweldige creaties en vooral mooi producten!!!
    Een nog mooier dan de ander

    Keep on craftin'
    xo
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige creaties zag ik weer voorbij komen. Dat geeft me altijd weer energie om weer aan mijn tafel te gaan zitten en wat te gaan maken. Ga vooral door.
    Groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat heeft het team weer prachtige creaties gemaakt allemaal heb er van genoten van de mooie bloemen de vlinder rand de konijntjes etc

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. met dank aan de meisjes van Noor !Schitterende creaties deze bloghop !.Genoten en veel inspiratie opgedaan.
    Groetjes,Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo'n hop daar krijg ik altijd de freubelkriebels van, heerlijk! Vol inspiratie en het gevoel van hebben, hebben, hebben, want het is allemaal zo leuk en mooi. Kortom ik heb weer genoten, heel erg bedankt dames! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super gave nieuwe release weer! en wat hebben jullie er weer gave creaties mee gemaakt. Bij iedere kaart/tag/boekje waren er weer hele andere dingen te zien. Echt super! Dank jullie wel.
    Groetjes,
    Thera

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dank jullie wel voor de prachtige voorbeeldkaarten weer. Leuk om te zien hoe verschillend de chrysant elke keer werd gebruikt. Heel mooi papier en een schattige Roger.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

  33. Wat een mooie creaties heb ik gezien. Ik heb genoten van de bloghop met zoveel nieuwe artikelen weer. brdankt,voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen