woensdag 24 januari 2018

Sending Love

Hallo Allemaal,

Hebben jullie het foam ook al ontdekt? Keileuk om te gebruiken met al je bloemen Noor! malletjes. En met Valentijsdag voor de deur heb ik natuurlijk een liefdevol kaartje gemaakt.


De basis is een mal van Dutch Doobadoo in wit en het designpapier is het mooie nieuwe love letters papier 

6011/0525 Paper bloc Love Lettters


Het plaatje is van Mo Manning en ingekleurd met Faber Castell polychromos potloden.


De zwarte rietjes heb ik op verschillende lengten geknipt en met het lijmpistool op mijn kaart geplakt. Daarbovenop heb ik de foambloemen gerangschikt. De grote bloem is uit het one of a kind 6002/0584  kerstset.  De roosjes zijn de welbekende rolroosjes van Noor! Design en de kleine bloempjes zijn de nieuwe flower flourishes 6003/0080 Vintage Flourishes Hydrangea. Het mooie blad is van de chrysant 6002/0972.

6003/0080 Vintage Flourishes Hydrangea       6002/0972 Floral Flourishes Chrysant 

Je kan dit allemaal zo leuk combineren.


Zie je hoe mooi de roosjes zijn met een beetje inkt en glitter. Nog een kleine labeltje 6003/0082 met lieve tekst erbij geplakt.

         6410/0040 Sending Love Stempelset Engels

Op deze stempelsheet 6410/0040 staan ontzettend leuke teksten voor valentijn, bruiloft  etc. 


Nog even het hele kaartje en dan zie ik jullie graag volgende week weer op het blog.

tot dan 
groetjes Corry

4 opmerkingen: