zondag 14 januari 2018

Speciaal voor Jou

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje speciaal voor jou. Voor deze kaart heb ik het mooie ''Life is a Journey'' design papier van Noor!Design gebruikt. 6011/0519.


 De basis heeft een afmeting van 15x15 cm. Hierop heb ik het design papier met de rozen gebruikt en gemat op wit linnen karton.
Het papier blokje ''Life is a Journey'' heeft verschillende design vellen in mooie bruine en blauwe tinten.  

6011/0519 Paper bloc Life is a journey
Zoals jullie zien heb ik de kleuren van het stempeltje er op aangepast. De groene accenten op de kaart komen weer terug in het plaatje.


Het stempeltje is van ''Lilly of the Valley Stamps'' en is een digitale stempel. Met Distress ink heb ik hem ingekleurd en daarna gemat op kraft karton.

Onder het afdrukje zie je twee verschillende lagen design papier. Het grote vierkante vlak van 11.5x11.5cm heb ik gemat op groen cardstock. De verticale laag met de dotten 14.5x 7 cm heeft in het midden grijs/blauw lint gekregen met hierop het geruite groene lint.


Aan beide zijkanten van het plaatje heb ik de ovaal Noor! mal met bloemen 6002/0975 gebruikt. Deze heb ik doormidden gesneden. Boven in heb ik hem vast geplakt en hem onderin over het plaatje laten komen. Bij deze mooi mal zit ook een mal om losse bloemen te snijden. Met Nuvo Drops heb ik de witte pareltjes gemaakt. De wolkjes 6002/0199 van Noor doen het ook altijd leuk op een kaartje.

6002/0975 Blauw Ovaal bloemen

Onderaan de kaart heb ik de tekst 6410/0410 gestempeld op de bijpassende banner mal 6002/0386 . Boven in de linker hoek zie je nog een bloementoef van blauwe en witte rozen.


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer



Groetjes Miranda Kosmeier

2 opmerkingen: