zaterdag 6 januari 2018

Tutorial Teabag Card


Hallo Allemaal,

Deze kaart heb ik speciaal bedacht voor bij de leuke nieuwe thee serie van Noor! Design.


Het model heb ik gemaakt met een gedeelte van Scr@p stencil 6002/0827. Ik heb het gedeelte gebruikt met de ronde bovenkant. 


Hoe ik dit heb gedaan leg ik hieronder uit, maar eerst even alle materialen die ik heb gebruikt.


Het designpapier komt uit paperbloc Misty Winter 6011/0527.



Het plaatje komt uit knipvellenpakket 6013/0346.



De tekststempel komt uit stempelset Afternoon Tea 6410/0465. Onder de tekst zit tag 6002/0539.


De stapel kopjes en de theepot zijn gemaakt met stansjes uit Afternoon tea set 6002/0976. 



De witte rand onder de bloemen is gemaakt met blauwe border 6002/0934.


Nu dan de uitleg van de kaart. Maak 4 maal het gedeelte met de ronde bovenkant. Lijm de flap vast aan de binnenkant en plak daarna de randen vast.


Leg twee bags op deze manier neer en zorg dat de totale lengte 18,5 cm is.


Plak daar de andere twee bags dwars op.


Maak een vierkant van 15 cm x 15 cm en plak deze er gedraaid op.


Heel veel plezier met het maken.

Fijn weekend.

Liefs Judith

2 opmerkingen: